سلااام:)
من از مشهد برگشتمم
خیلییییییییییییییی خوش گذش خیلیییییییی:)))
اینقد خندیدم که اصن یه وضعی:))
اینقد حرصش دادم که حال کردم^^
البته اونم بعضی موقع ها کامل قهوه ایم میکردا://
واقن فاز معنوییتمو تو حرم دوست داشتم :")
تازه المپیادم پیچوندم و ندادم:/
این سفر قشنگ تا مدت ها تو ذهنم هعی تکرار میشه و دوره میشه برام:))
خدایاااااااااااا بازم لطفن:))
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115