نیمچه سخن امسال یازدهمم:) پشتیبان جانمم دیگه پشتیبان جان من نیست:) شد یه رفیق واسم وقتی اولای یازدهم باهاش حرف میزدم میگفت : من دیگه تورو نمیشناسم:/ نه دانش آموزمی نه پشتیبانتم ولی من کنه تر از این حرفا بودمو هنووزم باهاش حرف میزنم...