بازگشت خودمو تبریک میگم سلااااام تقریبا بعد از یک سالو خورده ای رووز برگشتممممم چینقده دل تنگ بودیناااااااااا...
دارم تموم خاطره های خوبمونو تو یه دفتر خوشگل مینویسم...xa0میخوام وقتی بهت گفتم دوستت دارم بهت بدم:))...