وقتی لج میکنی... وقتی قهر میکنی...وقتی ناراحتی از دستم
نمیخوام زنده باشم... میخوام همونجا اروم بگم دوستت دارم و جون بدم:)
امروز خودمو خیلی نگه داشتم گریه نکنم ...
خیلی خودمو کنترل کردم که به خاطرت نزنم نیکتا رو له کنم...
یهو اومدی و یهو برام مهم شدی:)))
پ.ن: با شوق و ذوق اماده تولدت میشم:)
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196