...

خرید بک لینک

خب امت زبانم دادیم:/ خوب ندادم ... بیست نمیشم:(

امروز اینقد حالم بد بود که جلو یه عالمه هفتمی و هشتمی

جلوی فریماه ... جلوی یه عالمه ادم سر بهترین دوستم داد زدم...

گفتم ببند دهنتو... نمیخواستم اینطوری شه:(

اما خب اون دست گذاشته بود رو نقطه ضعفم و هعی میگفت

اروم جونش اروم جونش... هعی حرفاشو تکرار میکرد اروم و با خنده گفتم ببند

ادامه داد بلند شدم صورتشو گرفتم گفتم ببند دهنتو ببند دهنتو...

هووووف...

خیلی حس و حال بدیه...امیدوارم جدی نگرفته باشتش:(

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 19:50

صفحه بندی