خب امت زبانم دادیم:/ خوب ندادم ... بیست نمیشم:(
امروز اینقد حالم بد بود که جلو یه عالمه هفتمی و هشتمی
جلوی فریماه ... جلوی یه عالمه ادم سر بهترین دوستم داد زدم...
گفتم ببند دهنتو... نمیخواستم اینطوری شه:(
اما خب اون دست گذاشته بود رو نقطه ضعفم و هعی میگفت
اروم جونش اروم جونش... هعی حرفاشو تکرار میکرد اروم و با خنده گفتم ببند
ادامه داد بلند شدم صورتشو گرفتم گفتم ببند دهنتو ببند دهنتو...
هووووف...
خیلی حس و حال بدیه...امیدوارم جدی نگرفته باشتش:(
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105