براش کادو سفارش دادم
نمیدونم خوشش میاد یا نه ... واقن سخته براش کادو انتخاب کنم:(
یه ماگ گرفتم و با یه تابلو ستش...
وای خدا کنه خوشش بیاد
بعد میخوام توی اون ماگه رو پر کنم از ستاره و قلب
بعد با یه بتری عشق توش ^^
به نظرتون خوبه؟؟
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128