کادو تولد

خرید بک لینک

براش کادو سفارش دادم

نمیدونم خوشش میاد یا نه ... واقن سخته براش کادو انتخاب کنم:(

یه ماگ گرفتم و با یه تابلو ستش...

وای خدا کنه خوشش بیاد

بعد میخوام توی اون ماگه رو پر کنم از ستاره و قلب

بعد با یه بتری عشق توش ^^

به نظرتون خوبه؟؟

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 19:50

صفحه بندی