آآه سعلام,
اینجانب زیر یک عالمه کتاب در حال جان دادن میباشم:/
جمعه امتحانی مرگ اور دارم به نام گزینه دو:/
_ خووو بذارین خودم باشمممم
سعلوووم رفقااااااا دلوم براتون تنگیده بوووووووووووووود:((
کمرم داره میشکنه:/
فرض کنین منی که پارسال حدکثر ساعت مطالعاتیم 2 ساعت در روز بوده
الان باید حداقل 8 ساعت در روز درس بخونم:///
واقن سخته واااااااااااااااقن سختهههه:////
دعا کنین گزینه دو رو خوب بدم چون همه چی به این بستگی داره:(
پ.ن: بارون قشنگیه:)
پ.ن2:با پشتیبان گابمون دعوام شده یعنی دعوا که نع:/ خعلی اعتماد به سقف داره منم دارم همه اعتماد به سقفاشو میشکونم بعد الان عین خروس جنگی به جون هم افتادیم:/
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104