اسم وبمو عوض کردم بچع عا:))
خیلیا بی جنبه بازی در اوردن گفتن مگه تو شیطانی و از این حرفا
والا ما قصدمون از اسم وب این نبود://///
ولی خب برا مغز کوچیک بعضیا قابل درک نی برا همین عوض کردمش
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100