هوووف دارم گسسته میشم:/

خرید بک لینک

بچع عا دمتون گرم که نظر میدید و دنبال میکنید:))))

میخواستم بگم اگه نظرارو هنو تایید نکردم برا اینه که میخوام ج بدم به همشون

و متاسفانه الان اصن وقت ج دادنو ندارم:(

مشاور گابمون بهم گفته باید توی این 4 روز 24 ساعت درس بخونم://

و منم دارم گسسته, میشم :(((((

تا الان حدود 11 ساعتو نیمشو خوندما ولی خب یه عالمه دیگه مونده:((

ازمون گزینه دو هم نزدیکه و اگه درس نخونم فردا میزنن تو سرم

که به خاطر کم کاریته:/ و همش سرت تو گوشیه و از این حرفا://

همه معلما فک میکنن که این چهار روزو ما داریم عشق و حال میکنیم

هعی میگن از فلان تا فلان حل کنین اینا رو هم بزنین اینم بخونید

بعد میگیم خانوم چه خبره میگه 3 روز تعطیلی داریدا

میگیم خانوم فقط شما که نیستید یه عالمه مشق دیگه هم داریم:/

بعد میگن به ما ربطی نداره درسای دیگه :////////

وای خدااااااااااااااااااااااااااا

حالا همه یکشنبه هم میخوان امتحان بگیرن:////////////

من سرمو باید بزنم به کدوم دیوار؟؟؟

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:41

صفحه بندی