سلام بچه ها نظراتتون رو تایید کردم
ببخشید این روزا اصن وقت اومدن به وبلاگو ندارم:((
از وقتی کرونا اومده و مدرسه ها تعطیله دهنمونو صاف کردن
هر ساعت که عشقشون بکشه کلاس میذارن و هر کی هم نره نمره کم میکنن
هر چی دلشون بخواد مشق میدن و میگن سر فلان ساعت بفرستین پی وی معلم:/
خدایی مدرسه میرفتیم اینقد فشار رومون نبود
کسایی که فالوم کردن بیشتر درجریانن:((
معذرت میخوام ک نتونستم به وباتون سر بزنم ایشالا زود میام برا همتون کامنت میذارم:)
اها هرکی فالو میکنه لطفن بهم بگه تو دایرکت ک بک بدم:)
من و مشهد ... محاله:)...
ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117