تیکه خاطره... چت کردنمون

خرید بک لینک

-وای من تونستم عصبانی شممم ^^

+خیلی ترسناک شده بودی از صدات وحشت کرده بودم

-واقن؟؟

+وای اره ... خب برای تویی که صدات در نمیومد این داد زدن عجیب و ترسناک بود

- یه لحظه حس کردم همه حیاط سکوت شد :/

+حس نکن باورکن ... همه حیاط داشتن نگات میکردن

- اوه اوه خخخ

+ وای فقط عصبانی راه رفتنت ...

وای فقط اونجایی که داشتی میرفتی تا بیشتر عصبانی نشی^^

- خوشت اومد؟!

+ خیلی شاخ بود^^.. عصبانیتتم جذابه:))))

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 19:50

صفحه بندی