-وای من تونستم عصبانی شممم ^^
+خیلی ترسناک شده بودی از صدات وحشت کرده بودم
-واقن؟؟
+وای اره ... خب برای تویی که صدات در نمیومد این داد زدن عجیب و ترسناک بود
- یه لحظه حس کردم همه حیاط سکوت شد :/
+حس نکن باورکن ... همه حیاط داشتن نگات میکردن
- اوه اوه خخخ
+ وای فقط عصبانی راه رفتنت ...
وای فقط اونجایی که داشتی میرفتی تا بیشتر عصبانی نشی^^
- خوشت اومد؟!
+ خیلی شاخ بود^^.. عصبانیتتم جذابه:))))
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203