وای دیروز ساعت 6 خوابیدم ساعت 8:30 بیدار شدم
بعد بیست و سی روشن بود یهو گفت مقتول اعتراف به قتل همسرش کرده
بعد مامانم هعی بد و بیراه میگفت بهش و میگفت شب قدر و از این کارا
وای حالا منم تو خواب و بیداری بودم هعی فک میکردم دارم خواب میبینم
پشمام به طور کامل ریخت://
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133