مخاطبم:)

خرید بک لینک

وقتی لج میکنی... وقتی قهر میکنی...وقتی ناراحتی از دستم

نمیخوام زنده باشم... میخوام همونجا اروم بگم دوستت دارم و جون بدم:)

امروز خودمو خیلی نگه داشتم گریه نکنم ...

خیلی خودمو کنترل کردم که به خاطرت نزنم نیکتا رو له کنم...

یهو اومدی و یهو برام مهم شدی:)))

پ.ن: با شوق و ذوق اماده تولدت میشم:)

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 19:50

صفحه بندی