همش زندگیم شده درس://
پشتیبانمم هر وقت چیزی ازش میخوام میگه باید یه قولی بدی
میگم چی میگه درستو بخونی://////
اصلا این هفته حواسم و اعصابم سرجاش نبود و دلیلشو نمیدونم:/
کل امتحانامو گند زدم به معنای واقعی کلمه:///
همه زنگ تفریحای این هفته مداحی اربعین میذاشتن و
منم از اینکه نمیتونم برم کربلا حالم گرفته میشد:(
چهارشنبه بعد نماز رفتیم نمازخونه بچه ها مراسم داشتن
بعد اونایی که داشتن میرفتن کربلارو بدرقه میکردنو از این مراسما
بعد واااااایییییییییییی خانومه اومد یه چیزی گفت کل نمازخونه ریخ بهم
همه داشتن گریه میکردن ... همه همه که نه :/ منظورمو خودتون بگیرید://
بعد داشتن اسم اونایی که میرفتن کربلا رو میخوندن که بیان و وسایل اهدایی رو بگیرن
بعد یهو اسم پشتیبان جانمم گفتن.. اخ دلم اصن یه جوری شد:(
کاش منم میتونستم برم:((
بعد وقتی رفتم خونه به پشتیبانم سریع پیام دادم
بعد گفتم خانووووم واقن دارید میرید؟!!
گفت معلوم نیس بعد گفتم ایشالا که میرید اگه رفتنی شدید برام خعلییی دعا کنین
بعد باهم کلی حرف زدیم و اخرش گفت زهرا باید بهم یه قولی بدی
گفتم چی؟! گفت اینکه درستو خوب بخونی:))))
بعد شبش رفته بودیم بیرون بعد تو بی ار تی شرو کردم درسخوندن
بعد استوری گذاشتم
" بهم گفت قول بده درس بخونی ... منم شدم همون ادم درسخونی که میخواس:))"
خعلی خوبه که ادم چون محبت یکی تو دلش نشسته به حرفاش گوش کنه
مخصوصن اگه مشوقت باشه که درس بخونی:)
من و مشهد ... محاله:)...
ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101