اب بازی

خرید بک لینک

چهارشنبه اردو بودیم

پارک بانوان شهربانو (بوستان ولایت)

با اینکه سرد بود ولی خیلییییییی خوش گذشت

قرار بود تو اردو اب بازی کنیم چون سرد بود نشد اومدیم مدرسه

ده دیقه مونده بود تا مدرسه تعطیل بشه و تشریف ببریم خونه

داد زدم اب بازییییییییییی

با بچه های پایه و از این اهل دلیا کلییییییی اب بازی کردیم

من خیلیییی اب میریختم و سعی میکردم زیاد خیس نشم

اقا اخر اب بازی همه حرصشون دراومده بود

منو گیر اوردن انداختن رو زمین

ده نفری روم اب خالییییییییی کردن

یعنی انگار پریده بودم تو استخر

بچه های هفتم هشتم دهناشون دو سه متر باز مونده بود

اخ یعنی عشقی که تو این اب بازی کردیم

هیچ جا تجربه نکرده بودیم خیلیییییییی خوب بود

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 21:22

صفحه بندی