حاجی این فریماه بد عاشق ما شده
چه کنم؟؟؟
خیلییییی وقت پیش بهش گفتم
چشات خیلی قشنگن پس هیچ وقت بارونیشون نکن:)
چند روز پیش پیام داده تو چشای خودتو ندیدی که به چشای
من میگی قشنگ:)
بعد بهش گفتم اوکی خوشحال شدم ولی دیگه هیچ وقت الکی نگو
سه ساعت داشت قانعم میکرد که اره چشام خوشگله:))
ولی خب من هنوز به خوشگلی چشام اعتقادی ندارم:))
من و مشهد ... محاله:)...ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152