چشای من:)

خرید بک لینک

حاجی این فریماه بد عاشق ما شده

چه کنم؟؟؟

خیلییییی وقت پیش بهش گفتم

چشات خیلی قشنگن پس هیچ وقت بارونیشون نکن:)

چند روز پیش پیام داده تو چشای خودتو ندیدی که به چشای

من میگی قشنگ:)

بعد بهش گفتم اوکی خوشحال شدم ولی دیگه هیچ وقت الکی نگو

سه ساعت داشت قانعم میکرد که اره چشام خوشگله:))

ولی خب من هنوز به خوشگلی چشام اعتقادی ندارم:))

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 21:22

صفحه بندی