کادو ولن من تنها:/

خرید بک لینک

یه بار کلاس چهارم یکی از بچه ها بهم کادو ولن داد

خب من اعتقاد به ولن ندارم

ادم که عاشق باشه هر روزش روز عشقه

منم هیچ کادویی بهش ندادم

فرداش بهم گفت کادو ولنتاین بهم نمیدی

منم گفتم نع! باید بدم؟؟

بعد خلاصه کادوشو ازم پس گرفت:////

خدایا شانسه که ما نعریم://

من و مشهد ... محاله:)...

ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 21:22

صفحه بندی